Pages

Tuesday, November 25, 2008

intro...



comic, cartoon, animation, illustration
. semue tu adalah bende yang aku suke sepanjang aku berkecimpung dalam bidang graphic ni. banyak g yang aku kene blaja n xsempat2 nak blaja. banyak bende lagi yang aku xtau. bile mase ade, malas. bile xde mase, kjap2 tu jugak nak wat. ish.. tp xpela. aku akan pastikan yang aku akan dapat ape yang aku impikan sejak kecik g, iaitu menjadi seorang comic artist yang berjaya !.. kat bawah ni nanti aku akan letak beberape kerja aku dan ade jugak yang aku tiru dari artist laen.diharap korang kritikla ape yg salah, silap, senget, terbalik, n ape2 je yang korang terfikir nak cakap pasal work tu....aku amat hargai sesiapa yg sudi meluangkan sikit mase untuk blog aku ni...terime kaseh..tgguuu.....














2 comments:

Anonymous said...

heeeee...cumil..kipidap boy

AMEN*CODAI said...

apo ehh